FYNDTIRSDAG

Om det är någon som motsäger sig min stavning av tirsdag så läs detta inlägg.


Ett fat från Rörstrand "Korall"
Köpte för 30:- Pris på Interiör1900: 350:-


Julia tipsade om Sisters Outlet i stan
Ta 5 plagg för 100:-!
Till och med jag som har sagt att jag inte ska köpa kläder annat än på loppis kunde inte motstå't.
Det blev lite smått o gått, bland annat en vit fin festklänning som jag ska sälja vidare på tradera.


Jag kikade in på Zickermans och hittade Karin Holmbergs påsöm så stack iväg och rotade fram allt garn jag kunde hitta på stadens loppisar
Nu ska jag hotta till alla gamla tråkiga koftor!
Trälådan med fack är så fint sliten och perfekt till mitt pysselbord. Hittade en med lite större och djupare fack med, den ska hänga i sovrummet - ett senare projekt.
.
Jag och Johanna kikade in på Granit när vi var i Lund för någon månad sen.
Jag kunde liksom inte bestämma mig för vad jag ville ha, tillslut kom jag ut med denna lykta.


Ett snyggt turkost storblommig tyg.
Kanske blir det en gympåse?
Är det någon som är sugen på att byta/köpa tyg så hojta te vettja!


Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0