STÄDVINST

Jacob trodde han skulle få en longboard men tji fick han.
Istället bar det av till Möllans relax och spa.
Vi har vart och tåflörtat med doktorsfiskarna.
Didär fiskarna tycker att död hud är det gottaste som finns!

Känslan när de högg sina sylvassa gaddar i fötterna var ungefär som när en kroppsdel har somnat och att den håller på att vakna igen.
Jag skrattade ibörjan så jag höll på att kissa ner mig!
Sen, efter cirkus 5 minuter, var det behagligt.
Jag satt och kollade in firrarna hela tiden, de såg ganska lyckliga ut, trot eller ej.
Några slogs om vissa hudpartier.
Om jag ändå fick känna det dom känner.

Doktorsfiskar: En spännande, kittlande avkoppling (Jacob somnade).






Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0