World Scout Jamboree 2011

I söndags stack vi iväg till WSJ utanför Kristianstad.
Avundsjuka.
Jag vill också vara där!
Jag vill också dra på mig scarfen och träffa människor från hela världen.
Vakna upp i tältet, alla kläder är fuktiga.
Äta mat med skit i, lite skit rensar ju magen.
Inte duscha på hela lägret.
Alla är lika mycket värda.
Ingen alkohol.
Inget smink.
Alla är verkligen precis som de är.

De som inte vet hur scoutläger är borde åka och kika in på lägerområdet.
Tillit, resa ett tält med ögonbindel
Vänskap, knyta band
Trygghet, lägereld
Hångel i smyg i tältet
Minnen!

Jag blir blödig.
Jag brinner för scouting.
Simply Scouting

Nästa Jamboree är 2014 i Japan.
Jag ska dit.



Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0