INKÖPSLISTA

Saker jag vill klicka hem:


Skitbra OCH snygg förvaring av gamla batterier.



Julgranen med stort J till mor?
Häftig!


Ska alldeles snart åka iväg, förbi kungarna av Tylösand, till Frösakull för att göra några jobbtimmar.
Sen ska jag hem igen och kolla in vad som händer i BigBrother-huset.
Jag vill kolla om BB är samma sak som förr.
Tänk, jag var inte så gammal när det gick.
Trots vår ringa ålder satt jag och lillebror och gottade oss åt BB på kanal5.
LiveBB hade vi också.
Inte konstigt att man blev som man blev.
Jag har alltid kännt att någon följer efter mig vart jag än går.
"Big Brother is watching you..."




Psst, Farfar, jag vet att det är du som är med mig jämt och det känns bra.
Jag saknar dig.





Kråkor
Postat av: Anonym

älskade unge!:)

2011-03-01 @ 07:12:46

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0