LOPPISFYND

Som de andra lördagarna åker jag på loppis, myser och tittar, känner på fina saker.
Oj vad jag hade kunnat köpa mycket men jag får lugna mig.
Jacob blir galen om jag förvandlar hela vårt liv till en loppis, han vill ha lite höblankt, metall och dioder.
Vi kompromissar.
Här är ett riktigt loppisfynd, hittades faktiskt på Emmaus.
De brukar vara ganska duktiga på att sätta höga priser där men 40:- för verktygslådan var bra!
Hittade också lite gult garn som det ska bli påskkycklingar av.





Jag tror att jag ska ta en sväng tillmyrornas idag, jag är ju ledig!
Först blir det gymmet en sväng för jag måste lyssna på all musik jag lagt in på phånen.
MUMS!
Att simma efter träningen kan jag la glömma, det är fullt av småmänniskor denna veckan.
Sportlov kallas det, tror jag.

Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0