MALMÖ/GEEKHOUSE

I måndags bar kosan av till Malmö.
Lite småfix där och sen skulle vi till MediaMarkt för att köpa ett xbox som var slut.
Tydligen slut överallt?!
Bilen fick svängas om, köra förbi Halmstad och vidare till Gekås, Ullared.
Sprang runt som galningar och Jacob kunde hugga den nästsista xboxkonsollen!
Gekås har alltid det man söker!
Passade ju ändå på att småshoppa lite när man var där, mest tråkigheter som rengöringsmedel dock.
Några fynd;



Spelade ni också detta på Nintendo 8-bitars?
Jag och lillebror ägnade många timmar åt detta och Super Mario.
Jacob kommer inte ihåg det men jag tvingade honom ändå att köpa ett par sockar!



Ett par egosockar fick han också.


Hittade också Mixkannan och redskapen på Gekås som jag velat ha länge.
Ordinariepris på dukatbord.se: 306:-
Gekåspris: 109:-
FYND?!



Föregående vecka var så himla bra.
Jag kände mig lycklig, jättekär och bara glad.
Solen gör det inte mindre perfekt!
Jacob är likamed fjärilar i magen, jag älskar honom.

Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0