Rensa i röran

Har vart hemma hos mamma en sväng och rensat ur mina saker ur hennes förråd.
Kanske borde hämta saker hos pappa också?
Det är ju trots allt 6 år sedan jag bodde hemma.

Köpte Hus & Hem's tidning igår, hann dock inte läsa den.
Nu blir det jobbet (hoppas på lugn och ro så jag kan få suga lite på inspirationskaramellerna).
Helgen på jobbet var toppen, lugn och avslappnat trots lite kaos.
Dä ä så rä sa va!
Jobbet ja, det blir nog att jag tar 4 veckors huvudsemester, ska man inte passa på första gången man har riktig betald semester?
Mjo!

Ikväll ska jag slänga in lite roliga, inspirerande bilder på bloggen, nu när jag äntligen kan använda datorn igen.
Heja Kjell o Co för att de har datorladdare!


Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0