Stolt

Igår var jag och mötte min största skräck.
Det var blodprovstagningsdax och jag hade ångest.
Till råga på allt så får man betala för skiten.
Jag får sån jädra ångest och panik så det finns inte, fast, jag har kommit på hur jag ska göra för att inte svimma, spy eller gråta.
Venprov i handen.
För mig sitter problemet i att man tar i just armvecket, jag klarar knappt att peta på armvecket innan jag får panik.
Obehag.
Så, ja, jag är så stolt över mig själv som klarade det.
Jag hade velat ge sköterskan en stor björnkram, sånna som hon borde det finnas fler av!

Oj vad livet kan vara härligt!


Jag hittade en ny rolig blogg idag! Så mycket göra-eget och pyssel så man blir tossig.
Kolla in hos Popetotrora vettja coh inspireras!

Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0