Flytt & Yogi

Idag flyttade Totte & Emme till sin första och nyrenoverade lägenhet. Våra framtida grannar då vi kommer bo under dem. Jag passade på att fundera ut hur vi ska möblera och mysa till vår lägenhet när jag hjälpte till idag. Våra ser ju näst intill likadana ut. Måste jag säga att jag längtar?
Så dagarna i ändå sitter jag och googlar inredningsbloggar, köper massa tidningar och bläddrar igenom. Jag kan inte få nog av inspiration för nya lägenheten!
Mitt nya hobby/kontor/pysselrum skriker efter mig. Det kommer bli många fina kreationer i den lägenheten, jag känner det på mig redan!

Så efter en lång dag så ska jag och killen på bio, han fick bestämma. Yogi Björn.
Nästa gång ska verkligen jag bestämma. Nåväl, det är vi och kidsen!


Jag passar på att visa en affisch från signerat.se
Gottar mig i den senapsgula färgen och känner mig lite mer varm och glad!


Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0