söndagsstäd

Bion kunde vart bättre men det är så kul att sambon har barnasinnet kvar, han och barnen skrattade ikapp hela filmen.

Idag har jag vart hos Totte och hjälpt till i lägenheten. När man frågar vart något är så är hans standardfras; "Någonstans?"

Jag mätte även ut lite väggar så vi kan köpa möbler till vår framtida.
På shoppinglistan står matbord, stolar, skrivbord, avlastningsbänk, fåtölj/stol, vitrinskåp och sängstomme.
Farligt att flytta? Dyrt att flytta?
Kanske?
Jag håller koll på Blocket och Tradera, där kan man fynda vill jag lova!

Nu ska jag städa lite i vår lägenhet. Fruktansvärt tråkigt eftersom man i huvudet redan har flyttat.
Jag får väl packa en flyttlåda eller två också, det känns lite bättre. Det är ju trots allt två månader kvar, bara.
Bara, hmm, hoppas tiden spinner på i 180!

Jag ger en sneakpeak på vår lägenhet, fruktansvärt dålig bild men en bild är än dock en bild.



Sen har vi en bild på Totte & Emmes flyttkaos.
Är det ingen mer än jag som får världens energi av sånt här?
Flyttlådor, nystart, uppackning, möblering. Ojoj, jag går igång på alla cylindrar.
Jag vill också ha flyttkaos!

Förresten, denna bild är tagen där jag kommer ha mitt skrivbord sen.
Lycka?
Ja!


Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0