LIVE FRÅN HALMSTAD

Sitter lite sådär halvvaken och kollar på Big Brother Live.
Det är rätt spännande ändå att sitta och kolla på människor.
Jag älskar redan att hata vissa.
Hata och hata, nåväl.
BjörnSimon hejar jag på, han är förjädra go!

I helgen åkte vi till Ekebo och dansade till Arvingarna och Björn Rosenström.
Dagen efter susade det i öronen rejält.
Nästa gång får jag inte glömma öronproppar.
Jag vill inte bli som tanterna på jobbet.
Jag vill inte hamna på skrikrundan.

Idag är det en månad kvar tills vi flyttar och jag är så fruktansvärt speedad.
Jag vill flytta nu, nu nu.
Fast, vi har fortfarande en del kvar att handla mend det blir nog inte förrän vi flyttat in.
Idag kommer någon och kollar på vår gamla lägenhet så idag får det bli städning.
Jag kommer ha ett öga på dammråttorna och ett på Big Brother.
Viktoria ser er.

Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0