FLYTTNOJA & STYRLEDSPROBLEM

Två veckor kvar, mellan tummen och pekfingret.
Jag får lite panik samtidigt som jag hoppar små glädjehopp, emellanåt är det faktiskt hopp i Stefan Holm- stilen.
Tänk om vi inte kommer trivas?
Det kan ju vara 'gräset är grönare på andra sidan'- stuff?
Nää, det kommer bli fint!
Åå, kluven men jag längtar så jag spricker!


En lycklig potatis!

Jag vill inreda på direkten.
Jag vill shoppa på direkten.
Jag vill bo in mig på direkten.

Så, just nu befinner vi oss i flyttlådor och jag kan inte riktigt visa alla loppisfynd jag gjort på senaste.
Det får bli små överraskningar som dyker upp allt eftersom lådor blir uppackade.
Det är faktikst lilljulafton det här känner jag nu.
Tänk vad många saker jag köpt som ligger nerpackade.
Uj, uj.

Jacob jobbar sin sista dag på gamla jobbet, imorgon har vi en ledig dag tillsammans och på fredag börjar hans nya jobb.
Stora saker på gång!
Dessutom satte vi gång och plocka isär bilen lite, Jacob blev blodig om händerna.
Man ska inte skämta om att byta styrleder.
Hoppas clion vill rulla lite till tills vi köpt en ny bil.

Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0