PACKAD

Otroligt mycket packad.
20 kartonger än sålänge och vi är långt ifrån klara.
Alla tavlor och väggdekorationer plockade Jacob ner, det går inte att stoppa honom när han väl satt igång.
Sif har hoppat ner i varje låda och kontrollerat så allt står rätt till.
Förmodligen kommer hon bli packad, nerpackad.

Sitter och klickar runt bland bloggar.
Jag försäker undvika shoppingsidor, det tryter med pengar när man ska flytta.
Ja, flytta ja.
Det är inte alltid lätt.
Det här är min 5 flytt, om jag räknar alla från pappa, mamma, skolan..
Min andra flytt med Jacob och jag vet att det är svårt att komma överrens.
Jag tycker vi är duktiga för våra stilar gå isär ganska rejält egentligen.

Jag vet inte vad vi ska ha för skrivbord.
Det är megasvårt.
Helst skulle man ju råka springa på ett lite lagom slitet vanligt sketet bord på en loppis.
Sen skulle jag köpa till hurtsar och hyllor, burkar, lådor och massa finheter.

Jag känner hur ag hoppar mellan alla möjliga tankar.
Det är nog dags att säga godnatt till BB- huset och möta morgondagen med ett leende.
Detta är min jobbehelg!

Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0