FRAMTID

Vad vill jag?
Hur gör jag?
Vart ska jag?
När?
Vad står jag får?

Denna fredag bär med sig många frågor och jag slutar inte grunna.
Det är svårt di där, när man inte finner svaren.

Det finns så mycket jag vill!
Måla, skriva, sjunga, spela, sälja, sy, äventyra, leva..
På ayurvedan lärde jag mig att jag var en vataperson.
En person med doshan vata har tusen idéer, påbörjan med entusiasm men slutar för inte.
Hjälp?
Jag behöver någon som tar ett rejält tag i örat och säger till mig ad jag ska göra.
Jag minns när jag var liten (är fortfarande liten) så var mamma tvungen att sitta i mitt rum för att jag skulle kunna städa.
Jag kunde inte koncentrera mig om det inte fanns någon där, en fast punkt.
Annars snurrade allt.

Nu ska jag ge mig iväg till jobbet.
Ett jobb jag tycker om men ite brinner för.
Jag måste lägga in mer ved i elden.


Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0