TILLSAMMANSTID

Två dagar har jag befunnit mig i Göteborg.
Åkt spårvagn bland annat.
Jag kan inte gilla det.
Hjärtklappning och panik.
I shall overcome?

Jag har umgåtts med två fina människor.
Shoppat, fikat och tjötat.
Göteborg visade sina bästa sidor.
Sina bästa gator.
Magasinsgatan är min favorit.
Artilleriet.
Grandpa. (Vallgatan egentligen..)
Miss Ragtime.
Och flera gobitar.
Jag hade önskat mig presentkort på Artilleriet om det inte var för att ja funderar på att dra till Sydamerikatt.
Hälsa på Silje.
Så, jag önskar mig vaccinering och resekassa.
Bara så att ni vet.
Fruktansvärt roligt att ge bort.
Jag vet.


Väl hemma igen efter Göteborg så är mina sista jeans spruckna.
Någon har lämnat disk i hela köket.
Fötterna värker.
Och.
Bilen startar inte.

Men det gör inget för jag har haft två fina dagar!
Livet är perfekt.



Fina pappersark från Papeterie.
Skolådor skall kläs in till fina förvaringslådor!


Lite av mina och Siljes dumpsterfynd!
Vad sopor kan vara gott!


Gick på café och drack en kopp te.
Jag som sällan fikar har fått en årsranson redan nu.
Tur att det snart är nytt år..


Silje med sitt örhänge.


Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0