MAMMAN

Mamma har lärt mig att känna empati.
Mamma har lärt mig att stanna vid övergångställen innan man går över.
Mamma har lärt mig om naturen.
Mamma har visat kärlek.
Mamma har lärt mig att det är roligt att laga mat.
Mamma har lärt mig att det inte gör något om det är damm i hörnen.
Mamma har lärt mig att göra det jag vill och brinner för.
Mamma har gett trygghet.
Mamma har lärt mig att det finns mat som är mindre god, inte äcklig.
Mamma har visat mig att jag är bra som jag är.
Mamma har lärt mig att kramas.

Min mamma är fantastisk!



Kråkor
Postat av: Anonym

2011-08-07 @ 21:05:21
Postat av: mamma

tack min vän! jag tror vi lärt varandra lika mycke!

2011-08-07 @ 21:07:58

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0