RASKA TIDER

December är alltid fullproppad.
Maxad.
I helgen var vi först i Göteborg.
Julshopping och Liseberg.
Första gången för mig men jag tror att det ska vara snö för att göra parken rättvis.
Mys ändå.
I söndags var vi en dag på Asia spa i Varberg.
Rekomenderas varmt!
Tropisk regnskogsdusch,
saltbastu,
aktivitetsbassäng med massage för hela kroppen,
varmbassänger med utsikt över fästningen, staden och havet.
Frukter,
te,
qigong.
Efter några timmar var vi urlakade och lugna.

Idag har jag för andra gången sedan jag flyttade hemifrån putsat fönster.
När man bor nära havet så är alltid fönstren smutsiga.
Salta rutor.
Så vi brukar dra ner gardinen och låtsas som ingenting.
Dessutom när Berit och hennes vänner gör entré så blire inte bättre.
Så, lite julstädningen.
Plus att jag bakar en kardemummakaka som jag hittade hos Underbaraclara.
Kardemummadrömmar!
Jag. Är. Kär.
Kardemumma kan nästintill rädda världen.
Baka baka baka!


Bilden är lånad från Claras blogg.

Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0