FYNDAT!

Jag fick såndär panikloppiskänsla igår.
Då finns det inget annat än att ta en loppisrunda i stan.
Jag fick med mig Emme efter ett tag också, kul med lite sällskap!
Det första jag fick se när jag kom till Kretsloppan var en liten bänk med två lådor.
10 kronor.
Jacob var inte överlycklig men den kommer bli så fin så.
Om det mot all förmodan blir mindre fin så kostar den bara några kronor mer än en piggelin.

Jag tycker att den är fint sliten och med en fräsch ljusturkos färg men väljer nog ändå över att den ska få en ny look.
Vilken färg ska den smyckas i?
Någon stark accentklick till vår lugna inredning eller ska den helt enkelt bli svart?

Kanske blir det nya handtag också, jag har inte bestämt mig än.
Jacob ogillar att det är två sorters handtag, jag håller inte med honom.


Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0