8 SAKER OM MIG - TVÅ AV ÅTTA

Kortfakta, som inte alla vet, om mig:

- Sover alltid med fötterna utanför täcket.
Det blir så jädra varmt annars.

- Äter nästan aldrig frukost.
Är för lat.
Jag behöver någon som dukar fram en buffé och sedan dukar bort.
DÅ är frukost gott.

- Tror på 'Livet efter döden'.
Ett helt inlägg framöver ska handla om min tro på medium, andra sidan och att Farfar fortfarnade finns hos mig.

- Jag drömmer varenda dag och varenda natt om min dröm, min egna butik.
Någon nära Halmstad som vill slå sig ihop med moi?

- Jag skulle helst vilja sälja bort vår tv.
Jacob är dock inte med mig i den tanken.
Helst skulle jag vilja sälja i princip sälja allt vi har utom det mest nödvändiga.
Jag vill inte ha masa materiella saker bundet till mig.
Pysselsaker hör dock till den nödvändiga delen.
Ukulelen också.
Vi hade kunnat leva på dumpsterfynd, loppiskläder och kärlek.
Men.
Jacob är somsagt inte med mig där.
Hans motto är: "Lycka är att äga skitmånga saker"

- Jag vill ha hund!

Men.
Jag hatar hundbajs!
Och jag hatar ännu mer att behöva plocka upp det.
Så voffsing får vänta tills vi bor på landet.

- Jag har en liten besatthet av vindkraftverk och ellednigar.

De är ju så fruktansvärt vackra och mäktiga.
Jag känner mig så liten och världen känns oändlig.

- Under mitt liv ska jag skriva en bok och en låt.
Massa idéer...



Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0