LÖVE

Efter en träff med hälsocoachen,
vilket resulterade i att jag behöver konditionsträna,
så gick jag till slöjd i Halland och hämtade ut ett löv.
Ser du löven för alla träd?
Jag har massa idéer hur detta löv ska bli.
Hmm.
Spännande!
För den som inte fattar vad jag ska göra med lövet;
Mitt löv tillsammans med 1999 stycken andra löv ska bli en utställning på Liljevalchs konsthall.
Nästa sommar blir det en tripp till Stockholmia minsan.

Jag ska uppdatera ordentligt om arbetet med lövet.
Åh!
Nu ska jag bara leta material!


Bild från Hemslöjden - Ser du löven för alla träd?



Ikväll blir det en spelning med Melissa Horn på teatern.
Hennes underbara röst och ett trevligt sällskap.
Fin kväll kommer det att bli.


Kråkor
Postat av: Gila

skoj att du är med. Jag har 9 elever som ska medverka med ett gemensamt löv.

2011-11-20 @ 20:57:48
URL: http://gilasgrotta.blogspot.com/

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0