MARKNADSBESTYR

Jag har fått mer uppdrag med ullen.
Så roligt!
Mina små ullisar ska säljas på Ramnaparken i Borås nästa helg.
Därför är jag lite stressad.
Alla vakna lediga timmar går till att pyssla inför marknaden.
Spännande.
Tänk om inte en endaste liten boll blir såld?
Eller tänk om jag får beställningar?
Om jag bara hade fått veta några veckor tidigare så hade jag gjort lite större projekt att sälja.
Nåväl.
Jag gillar mina små ullisar.
Blåbären,
mistelbär,
snöbollarna,
stjärnbrodyren,
örhängen,
hjärtan med noter,
armbanden,
önskan om en God Jul.

Tillbaka till marknadsbestyren jag gå.


Kråkor
Postat av: Angie

Åh, vad roligt hjärtat!

Lycka till :)

2011-11-26 @ 10:26:12

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0