PILLERILL

Jag vaknade med suget att göra smycken!
Kom på helt galet bra idéer och hoppade upp ur sängen.
Slängde i mig lite frukost.
Eller fruktost.
Apelsiner.
Sedan kom jag ihåg att jag lämnade mina pyssellådor hos Johanna.
Suck.

Jag hittade i vart fall lite projekt som jag kunde pilla lite med.
Som mina ekollonörhängen.
Jag gav mitt par till Silje så det fick bli några fler.
Silje gav inspiration med fjädrar.
Fast, det är ju en fluga för alla just nu.
Varendaste lilla butik har färgade, klippta fjädrar bland bling-blinget.
Jag vill ha naturliga.
Jag tog också tag i en skolåda.
Nu blire Broke back mountain och sedan jobb.
Det slog mig igår att jag inte sett den filmen.
Skäms!









Kråkor
Postat av: Hemlängtan

Oj, här finns ju inspiration i massor. Jag önskar jag vore lika kreativ...

2011-11-11 @ 13:37:01
URL: http://www.minhemlangtan.blogspot.com
Postat av: fröken pyssel

Förälskar mig i den nedersta bilden, så fin!

2011-11-12 @ 12:18:58
URL: http://pastill.nu

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0