FREDAGSGLIMT

Äntligen är det fredag.
Jacob kommer hem!
Jag har lurat i honom att lägenheten är i totalt kaos.
Det behövdes inte mycket för att han skulle tro mig.
Jag är,
hmm,
ganska stökig av mig.
MEN!
Jag har ju städat hela veckan!
Han kommer få dåndimpen.


En liten liten pumpa fick följa med mig hem igår.


Skörd av gårdagens promenad!
Inte orkidéen då kanske.


Fina hängen.


Det där otroligt fina trädet förljer efter mig.
Den som vet vad det heter MÅSTE säga det.
Jag ska ha ett sånt i min framtida trädgård.

När jag och Ämelie var på promenad igår,
precis när vi skulle svänga hemåt så var vägen spärrad.
Ett tåg hade vält en vagn precip vid övergången.
Vi frågade hur lång tid det skulle ta för dem.
- Ett par timmar kanske, sa mannen men klättra ni över tåget,
de som är där borta kanske blir arga men smyg så att de inte ser er!

Sagt och gjort.





Kråkor
Postat av: Jenny - Hemtrender

Fin blogga du har!

Roligt namn;)



/Jenny

2011-10-30 @ 11:38:28
URL: http://hemtrender.blogg.se/

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0