LOPPAT

Jag gjorde en 'Dagens loppisrunda'.
Insåg när jag satt utanför Röda korset att jag ljög igår.
Mest för mig själv.
Jag sa till en vän att jag bara köper tyg och garn i princip.
Vad har jag köpt idag?
Inte garn eller tyg iallafall.
Suck.
Jag måste gå på avvänjning.
Mitt loppande funkar inte i längden.
Nu ska jag ha loppisuppehåll!
...
Fast Johanna tvingar ju faktiskt med mig på söndag till loppishuset i Vallberga.
Åhnej...
Jag får väl följa med då.






Jag behövde en större korg till mina garner.


Sex mindre assietter blidde det.
Jag har letat länge efter fina Gefles Mignon.
Myrorna hade en hel uppsättning men jag stoppade mig själv.
Trot eller ej.

Kråkor
Postat av: EvaLi

Tack så mycket.



Vad härligt du skriver. Och fina klädhängare med :) Trevlig kväll!

2011-10-26 @ 19:53:12
URL: http://evali.blogg.se/
Postat av: Travel and fashion

Det låter som en underbar bröllopsplats. Åh vilka fina tröjor du hittat!

2011-10-27 @ 20:43:46
URL: http://travelandfashion.blogg.se/
Postat av: Stibban

Tjo! Ett jättepraktiskt sätt att förvara sina garner är att köpa billiga ikea-bokhyllor, du vet sådana här cd:skivs-bokhyllor. Går nog att hitta billigtbilligt på loppis ;) de tar ingen plats, blir väldigt snyggt och man får jättebra överblick över alla sina garner. 4st i varje fack sorterade i färg ordning! Du hade väl ett pysselrum? Kan inte bli bättre! Kram Emma

2011-10-28 @ 13:04:07
URL: http://rosornasrum.blogg.se/
Postat av: Linda D

Oj vad fina saker du gör=) Blir jätteinspirerad, speciellt av bvatteriförvaringen och de fina klädhängarna. Ha det gott!

2012-01-03 @ 20:06:57

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0