TANT!

SvD skriver om att tanterna är tillbaka!
Finally!
Och jag vill tacka min kusin som tänker på mig när hon ser en sådan artikel.
Jag blir lite varm i hjärtat.
Kan det vara så att jag utstrålar lite tant?
Jag hoppas det!
Kvinnor har kommit långt, rösträtt, bära byxor, yrkesliv, hårväxt..
YEAH!

Men visst är det fint,
det därnga "tantiga"..
Att ta tillvara på det vi har omkring oss.
Second hand.
Sylta och safta.
Famijen.

Misstolka mig rätt.
Jag vill inte gå tillbaka när kvinnorna var hemma.
Vi ska bara behålla det gotta!
Tanter är bra.
Tanterna har fört oss långt och kommer fortsätta att göra det.
Alla vill vara tant!


Björnbär som numera är syltade.

Kråkor
Postat av: Sandra

Hej

Håller med:)

kul att du hittade till mig.

Ser att du bor i Halmstad bor en timme därifrån och har stuga där.

kram

sansdra

2011-10-25 @ 13:15:21
URL: http://vintage-house.blogspot.com/

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0