JAG BLIR ALDRIG KUNG

Jag har varit delad i detta med Victoria&Daniel vs. bebis.
En del av mig tyckte så synd om paret.
Tänk att bli jagad med kamera ändå upp i ändtarmen och så kanske de inte kan få barn?
Vilken prestationsångest!
De har ju ändå några miljoner som går och väntar på besked.
Fy sjutton!

Andra delen hoppas med liktornar och hemorojder, händer, öron - ja, allt, att kronprinsesseparet inte ska få barn.
Då vore de lite mer mänskliga och då hade människor förstått att man inte kan få allt precis som man vill.
Dessutom kunde vi bli en riktig demokrati med, kanske.
Jag tycker om vårt kungahus, de är trevliga att titta på och att ha men vi har inte valt dem någonstans.
Är vi en demokrati så ska vi vara det, ända ut i slottstornen.

Så, jag hoppas inte att det ska gå illa för varken Victoria, Daniel eller kyttet i magen men jag skulle vilja se lite verklighet i allt.
Lite vanlighet, dödlighet och tacksamhet.
Jag hoppas men vet att det inte kommer bli så men tänk om de kunde skippat att berätta könet för världen.
Det hade vart ett stort steg för mänskligheten.


bild

Jag tror att bebis blir född 19 februari.


/Jag som aldrig kommer att bli kung

Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0