MALMÖFESTIVALEN

I fredags stack vi ner till Malmö för att gå på kräftskivan på Stora torg i Malmö.
Den första jag nästan springer in i där är Sara från Big Brother.
Otroligt häftigt tyckte jag.
Det är nästan så att man blir lite nervös när de kommer sånna därnga stora kändisar..
Sen högg vi in i kräldjuren, skaldjuren och alkodjuren.
Tydligen åt jag så mycket kräftor att någon hade frågat en kompis om jag var gravid?
Ursäkta?
Jag åt max tio kräftor?
Hemma, back in the days, åt vi tills läpparna blödde, vi drack upp spadet och nästintill ålade ner till dammen för att få tag  på några till.
Jo, jag tackar.
Gravid, haha!
När jag var liten åt mina grannar till och med kräftorna med skal och allt!
Visserligen låg de och spydde hela natten sen, men ändå.

På kräftskivan så lyckades jag ta platsen längst ut mot scenen.
Där hade också en något dragen man ställt sig och tagit sikte på våra skaldjur.
Han norpade en, han norpade två, sa att han älskade mig och när jag kom tillbaka från vår ringdans runt torget så stod han med mitt vin i handen och såg fruktansvärt lycklig ut.
Då tänkte jag att det är kul att alla får vara med en sån här dag.
Drick broder drick! (även om han inte behövde mer)
Sen kom Peter Jöback ut på scenen och jag önskade att jag kunde bli man och homo eller att Peter kunde bli bi åtminstone.
Vem vill inte ta lite på honom liksom?

Kvällen slutade med att Perikles kom ut på scenen, folk va dyngraka, slagsmål, trängsel men ett redigt ös med massa sång!
Jag hade dock bara panik.
Jag klarar inte riktigt av när folk börjar puttas när man står 1,5 meter över marken.
Jag får massa blodiga scenarion framför mina ögon.
Allting slutade ändå rätt bra, det var bara en handfull i gänget som var lite blodiga eller smutsiga.


Min framtida extrapojkvän!!!


Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0