OMKÖRNING

Mamma flyttar idag och hon har haft panik i veckor för att hon inte vet hur hon ska klara allt.
Egentligen skulle jag åkt till Göteborg för att umgås med Silje.
Det är den enda dagen jag och Silje är lediga samtidigt på lääänge.
Men, vad gör man inte för lilla mor?
Så det blev en överraskningsresa till Ulricehamn.
Vägen hit, Nissastigen, är hårt trafikerad av lastbilar.
Panik på att fastna bakom en stor jäkla lastbil.
Panik på att bli blokerad.
Så vad gör jag?
Jag kör om såklart.
En idiotomkörning där jag kunde blitt så jäkla mos.
En omkörning där någon annan kunde blitt så jäkla blodig!
Jävla jag!
Jävla panik!
Jag får så fruktansvärt dåligt samvete.
Jag utsätter inte bara mig själv utan andra.
Jävla jag.



Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0