SANNINGEN OM BISEXUELLA

Min kollega: "Alla som är bisexuella är otrogna".

Ohno, betyder det här att jag måste ringa runt till nära och kära som har en bisexuell partner att de kanske bör fråga sin andra hälft om de har något de vill berätta?
Betyder det att jag har har varit med någon annan vid sidan av min sambo?
Shit.
Jag har verkligen missat detta.

Förbannad, rädd och ledsen är vad jag blir när jag hör något sådant.
Jag var så arg så spottet for omkring i luften.
Homofobi och rasism var söndagskvällens ord.
Jag kan inte omvända alla men att säga ifrån är det minsta jag kan göra.
Usch, det bubblar i kroppen så fort jag bara tänker tillbaka på hennes ord.
Ja får ta en chokladbit och tänka "Heja mig som sa ifrån!" så kanske ja får en bättre feeling.
Jag är ju faktiskt inte den som brukar gå in i en diskussion men där kom allt som i en tsunami.
Jag bara öste ut allt.
Sleva upp det precis som rotmos, lite skvätt hit och dit.
Min mamma brukar säga att mina ögon blir svarta när jag är arg.
I söndags kände jag hur de holkades ut som två avgrundshål.
Jävla söndag.


Undra, sa flundra, om Betnér vet om att han är otrogen jämt och ständigt?





Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0