ÅTERBRUKSBURK

Jag satsar mer och mer på miljön.
I Halmstad är vi väldigt dåliga på sopsortering.
Enligt mig.
Tänk om de kunde göra det lättare.
För är det svårt orkar eller hinner vi inte att slänga bananskal i en påse och plastförpackningen i en annan.
Precis som alla andra prylar ska allt ha sin plats.
Annars råder oordning.
Jag hjälper en liten vit på vägen.
En återbrukad burk för miljön.


Det luktar barbeque i hela lägenheten.
Visst är Pringlesburkar helt perfekta förpackningar?
Jag stoppar inte Jacob när han köper dem.
Han mufflar i sig chips på chips och jag får pyssla.
Han är glad,
jag är glad.
Moder Jord är glad.







Tre till vår lägenhet och två till julklapp.
Våra sorterar gamla batterier, nya batterier och trasiga glödlampor.

Kråkor
Postat av: Helena på 24seven by [bo:bakk]

Supersnyggt OCH miljövänligt! Det gillas!

Angående din fråga om jag tar beställningar på graffiti. Visst kan jag göra det i mån av tid. Vad var det du hade tänkt dig?



//Helena

2011-12-13 @ 18:43:01
URL: http://24sevenbyboback.blogspot.com/
Postat av: Maria- JAG BLOMMAR

Bra återbruk!

2011-12-20 @ 22:52:55
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej!



Skulle bli jätteglad om du kunde tipsa mig om någon bra dymo, vill köpa en som inte är alltför dyr men som funkar att märka enkla grejor i svart och vitt som du har gjort på pringles askarna osv. Vad använder du för någon? Är det svarta märkesband av plast som du använder till? Jättetacksam för svar. Du har en jätteinspirerande blogg, nu är jag jättesugen på att få ordning och reda=)

MVH



Linda

2012-01-31 @ 21:48:50

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0