FRAMTIDEN

Nästa vecka är en spännande vecka för mig.
Den kommer utvisa en del av min, vår, framtid.
Jag ska bland annat till en konsult för att prata bokföring och budgetering.
Jag är redan nervös.
Florist.
Min dröm att öppna en affär kanske inte bara är en dröm så länge till?
Det är nästan så att jag vill springa och gömma mig.
Det kanske är bra som det är?
Jag kanske inte alls vill detta, egentligen, eller?

...
Jag är rädd för att misslyckas.
Men då är det bara att snärta till sig själv på näsan och säga:
Detta är vad jag vill, går det så går det och jag kan inget annat göra än att testa!
Utforska och ta nya vägar.
Livet är vad man gör det till!

Sicken känsla.
Framtiden..


Brudbukett/Tärnbukett

Kråkor
Postat av: sophie

kör hårt, det kommer bli awesome :)

2011-12-11 @ 09:07:31
URL: http://newmonkey.blogg.se/
Postat av: Stibban

I have been where you are! Det är skitläskigt! Jag valde att inget säga förens allt var fixat vilket gjorde att jag fick ha allt inom mig. Jag höll på att spricka! Det är en otrolig chansning men ÅH så mycket man kan vinna! Lyckatill!

2011-12-12 @ 16:26:56
URL: http://rosornasrum.blogg.se/

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0