Sett på jobbet

Jag jobbar inom hemtjänsten och är i områden där de verkligen har/har haft pengar.
Jag kikade runt lite och insåg att jag omger mig med designklassikers.
Jag gjorde ett litet hopplock snabbt nu, ska försöka gå lite mer ingående en annan dag.


Plockat från; antikvärlden.se, gwm.se, otterberg.com, bloginteriördesignnu.blogspot.com

Alla och då menar jag verkligen alla har någon gammal fin servis som de använder jämt, en kund har hela huset fullt med figurer av Lisa Larsson, Myranstolarna används överallt och flera Äggetstolar och Jetsonfåtöljer är välanvända.
I början när jag jobbade var jag imponerad av allas hus och hem men nu ser jag det knappt längre.

Nåväl, nu ska vi ut och ta en skogspromenad med Totte & Emme.


Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0