smile

Efter ett arbetspass är jag värd soffan, Lindt's Intense Mint och webbfönstershopping.


Underbar färg, underbart ord. Lundagård.


En Ballograf-penna är ett absolutköp till mitt skrivbord. Tror det blir en svart en..


En jordglob "måste" man väl också ha. Jacob fyller ju år snart...


En gembil, coolt på skrivbordet? Jacob kommer bli avis..

Det var en liten del ur fredagens gottepåse.
Nu får jag nog slå på en film och mysa lite.
Fast egentligen ska jag passa på att surfa runt nu när jag är ensam, Jacob diggar inte att jag håller på och kollar i alla webbutiker, rastlösa pajk.
Nåväl, imorgon är det lördag. Kanske man ska pyssla lite? Måla en tavla..
Vi få se, vi får se.

Om en vecka sitter jag med mina tre tjejer, Silje, Fanny och Ämelie.
OM
jag längtar?
Ibland kan vi få ihop tiden och samlas, de stunderna är fina..

Sov gott!

Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0