BERIT

Igår satt vi instängda.
5 timmar.
Där satt vi på jobbet och visste att våra pensionärer behövde hjälp.
Jäkla Berit.
Träden föll som plockepin på vägarna och strömmen gick.
En galen kväll.
Nu sitter jag här och broderar på mina tovade ullbollar.
Samtidigt som jag klipper i papper och klistrar lite.
För många bollar i luften,
som vanligt.

Imorgon ska jag och Jacobs syster laga julgodis.
Det är den enda dagen innan jul vi är lediga tillsammans.
Dessutom kommer min vän A imorgon.
Vi ska planera en resa till Thailand.
Underbart!


Ostormig bild på elledningar.


Ostormig bild.

Kråkor
Postat av: Maria- JAG BLOMMAR

Här har det också blåst endel, men inte lika mycket som söderut. Vi blev dock strömlösa några timmar i lördags.

2011-11-29 @ 06:25:41
URL: http://jagblommar.blosgpot.com

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0