FRIGIVEN

Nu alldeles strax ska jag till svärmor och hennes A..
A. har blivit hemskickad, frigiven, från sjukhuset efter tretton dygn.
Propp i hjärtat och hjärtsillestånd.
Hans skyddsänglar var verkligen med honom.
Han är sitt vanliga jag igen,
bara lite tröttare.

Så jag ska åka och säga välkommen ut.
Snacka lite.
Pyssla lite.
Snika till mig lite mat.
Finfin onsdag!


Dagens fiskbensfläta och det ärvda halsbandet som jag aldrig tar av mig.



Kråkor
Postat av: fiazoo

väldigt fin och snäll blogg. eller eg är det väl du, som ligger bakom som är fin och snäll. hur som helst. jag har ett exakt likadant halsband som min mamma gjorde när hon var ung och tänkte bli silversmed. hej hej!

2011-11-17 @ 13:43:52
URL: http://fiazoo.blogg.se/

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0