LOPPAT

Kände abstinensen av att jag inte vart på loppis på länge så drog en sväng genom staden..


Stor, fin äldre skoltavla på solros 30:-


Pilgrimhalsband 10:-


Spegel som ska komma upp på väggen men pausade i fönstret 20:-


Själar säger aldrig farväl i kombo med loppishjärtat och favorit-loppis-slispen.
Halsbandsringen är inköpt hos Kreativ Insikt.
Det bär jag och känner att farfar finns med mig.
Han hjälper mig, överallt och jämt.
Bara jag ber om det.

Kråkor
Postat av: Maria- JAG BLOMMAR

Här kommer en liten kråka =)

Jag älskar din fyndade solrostavla.

Tack för besök och kommentar hos mig, välkommen tillbaka!

2011-10-21 @ 09:57:42
URL: http://jagblommar.blogspot.com

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0