DUBBELMORAL

Har haft några dagar då jag inte mått bra.
Morfar är väldigt sjuk,
jag har tappat hoppet om att min kropp någonsin kommer vara som den ska,
avundsjuka,
jag vill flytta till hus,
jag vill utforska min dröm men vågar inte ta steget,
tristess..

Samtidigt har jag vart så fruktansvärt kreativ och fokuserad dessa dagar.
Jag har spikat ihop en sänggavel,
nästan gjort klart ett lapptäcke/överkast (symaskinen gav upp innan jag gjordet..),
målat om en tavla,
städat,
planerat framtiden..

Så, konstiga dagar och jag svajjar mellan svart och vitt.
Jobbigt men effektivt.







Kråkor
Postat av: töntmorsan

det är livet min vän!se bara till att se tillbaks på det som var positivt :)

2011-09-21 @ 09:13:08

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0