TIRSDAG

Tirsdag, det är kärlek dä!
Idag bidde det lite bak och film.
Kanelsnäckor skulle det bli men formarna var för små så jag pressade ner degen så gott jag kunde
Kanelormar blev de istället.
Lita på mig, det går precis lika bra med ormar.


Samtidigt som jag muffade i mig fem kanelbullar på en minut intog jag soffan och Twilightfilmen Eclipse.
Jag får inte nog av triangeldamat.
Mums på allt!
Jag är käss på att göra fler saker samtidigt, simultanförmåga nono, men trot eller ej, samtidigt som film och bulle intogs så nålband jag.
Det går frammåt, jag blir bättre på grunderna så nu är det dags att levla.


Mössa på G! Jag tänker brodera lite på sen också, gömma det mindre snygga!

Kråkor

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0