KLAPPAT OCH KLART

Nu har jag trixat ihop lite saker till helgens marknad.
Lite nya ekollonörhängen.
Några armband.
Och blåbär,
massor med blåbär och några snöbär.

Det är faktiskt ganska skönt att ha det färdigt.
Det blir så intensivt.
Nu kan jag fortsätta med alla andra projekt.
Jag ska försöka fokusera på lövet.
Och batteriholkar.
Och julklappar.

Tomten, jag önskar min handgjoda, hantverk och pyssel i julklapp.
Tänk om alla kunde ge saker de gjort själva?
Fina, fina tanke.






Kråkor
Postat av: Hemlängtan

Vad duktig du är! Ja, visst är det något alldeles speciellt att få handgjorda presenter!!!



Ha en fin dag!

/Jenny

2011-12-06 @ 10:35:04
URL: http://www.minhemlangtan.blogspot.com

Gör en kråka här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kråka:

Trackback
RSS 2.0